Schizophrenia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açık ara R10'da çalıştığım en zeki, en hızlı problemi anlayan ve en temiz kod yazan arkadaş kendisi. Söz verdi mi eminim ki halledecek, belirtilen tarihte işi teslim edecektir. Kendisiyle R10 aracılığıyla tanıştığım için mutluyum, belli ki daha çok iş yapacağız.
Teşekkürler hocam, hastalığımdan dolayı ufak bir aksaklık yaşandı anlayışınız için çok sağ olun.