Beni Tanıyan bilir. 2012 den beri bu piyasadayım da sen kimsin ?
İyilik yapıp kurayım dedim suçluymuş gibi suç atıyorsun dün verdigin vds nin cpu suna baktın mı ? 1 cpu vermişin gelmişin laf yapıyorsun ben sana yardım etmek istedim sen beni hep suçladın daha fazla konu yu uzatmıyorum .

iyi çalışmalar.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:58:28 -->-> Daha önceki mesaj 22:07:17 --

Söz verdim diye kuruyorum.

Sorun bende imiş yoksa sunucudamı ? 41 Dk kadır çıkartamadı netframe work 15 dk civarında kurdu sene düşün.