Yorumlarınız için teşekkürler.
Geliştirmeye açık olarak bırakmak istiyorum. Çünkü ben tema aradığım zaman üzerine bir şeyler inşa edebileceğim şeyler arıyorum hep. Bu temayı da o şekilde bıraktım ki insanlar geliştirmek istediklerinde rahat etsinler.