Arkadaşlar Admob'a üye olup onaylanmak zor mu? Daha önce banlanmışlığım yok, zamanında Adsense hesabı da almıştım kendim.
25$ ücreti ödedikten sonra biz daha uygulamaya kodları eklemeden bizi onaylayıp/onaylamayacağını nereden biliyor? Yani uygulamamız hakkında fikri olmadan mı karar veriyor, yoksa direk onaylıyor mu?
Admob'ta iyi para birikirse şayet banlanma ihtimali artıyor mu, herşey tamamen kuralına uygun olsa bile?

Güzel cevaplar R10+'lanacaktır. Teşekkürler.