Vaktim olsaydı yapmak isterdim. Ancak çözüm olabilecek birkaç şey yazayım.
"Set Abc" diye tanımladığınız tüm değişkenleri "Set Abc = Nothing" diye boşaltın. Tüm veritabanı bağlantılarını mutlaka ".Close" ile kapatın.
Hit sayısı ve içerik değişkenliğine göre önbellekleme kullanın. Ancak, geçici belleğe değil, bir dosyaya yazdırın. Bellekten biraz daha yavaş olsa da sistemi çok rahatlatır.
Döngülerde tek değişkene tanımlama yapıp geçici belleği şişirmeyin. Tabi bu, uzun ve karmaşık döngüler için geçerli.
Aklınızda bulunsun; işlemciyi en çok döngüler, belleği ise Application ile önbellekleme, Session ve kapanmamış bağlantılar yorar.
Bunları kendiniz de düzenleyebilirsiniz.