Merhaba Arkadaşlar KKTC'de ikamet eden arkadaşlar bana yardımcı olurlarsa sevinirim.

10.10.2014 tarihinde Türkiye Ankara üzerinden gelen kargonun takibinde hala İSTANBUL (UKİM) Torbaya eklendi yazısı çıkmaktadır. 14.10.2014 tarihinden beri bu şekilde gözükmektedir. Benim merak ettiğim nokta bu kargonun KKTC içerisindeki hareketlerini nereden takip edeceğim? 5 gündür torbaya eklendi yazısı olarak kalması anormal geldi bana. UKİM'e telefon açıyorum ulaşamıyorum. Merak ettiğim nokta bu kargo KKTC'ye ulaşınca PTT'nin internet sitesinden kargo takibi yapamıyor muyuz?