yarısı bile olamayacağınız insanlar hakkında bu kadar kolay yargıda bulunmamalısınız
Yarısımı adam intihar ediyor

neyin yarısı... Tam adam kimdir biliyormusun tüm zorluklara rağmen mücadele eden ve böyle yaşamayıda bir şeref sayan insanlardır... Etrafına bak onlardan çok var bilmem kaç yaşına gelmiş çöp toplayan yaşamaya çalışan veya ekmeğini kazanmaya çalışan insanlar...
Bu adamın üstünlüğü sanırım odtü mezunu olması birde kusura bakmayın ileri derecede geri zekalı olmasıdır.Ben kendi adıma üzülüyorum kendisine yazık etmiş...