networkhatti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet ilk etapta kullanım ve bize uyumluluğu için aylık alacağım sonraki aylarda 6 aylık yada yıllık periyoda geçmeyi düşünüyorum ihtiyaçlarım karşılanırsa şuan aylık..
PM Olarak ilettim.