Google'den resmi bir açıklama gelmedikçe oturup şöyle olur böyle olur demek yanlış.
Ne yazık ki en sevdiğimiz şey bilmediklerimizi konuşmak.

Manuel İşleme rastladık diye mail gelen arkadaşlara kendi yaptığımı söyleyebilirim;

Manuel işleme neden olacak backlinkleri tespit ettim, wm'den ret ettim. Sitelere facebook, twitter reklam verdim. Ve beklemeye geçtim. Zaten bundan başka bir şey şuan için yapmak yerinde değil bana göre.