Hesap açık olmasına açıkta, takip rt fav dm tweet işlemlerini yaptırmıyor bu işlem otomatikleşmiş gibi görünüyor diyor sürekli ve 30dk aralıklarla mail geliyor Twitter Hesabınız Güvenlik Amacıyla kilitlendi diye. Yarına kadar düzelir diye umuyorum, daha önce de bu tarz bir şey başıma geldi 24 saat içerisinde geçmişti. Sildim mobil onayı tekrar yaptım ama düzelmiyor yok şimdilik yapcak bir şey demek ki.
daha önce ne zaman şifreyi değiştirirsem açılırdı düzelirdi bu sefer olmadı. Umarım düzelir hesaplar