durumu o kadar vahim görüyorum ki girsen ışidi temizlesen busefer batılı ülkeler oradaki kürtleri ödülsüz bırakmaz orada oluşacak boşluğu kürtlerin doldurulması istenecek hadi sadece orayla kalacaklarını bilsem o bile güzel ama bizden de bişeler isteyeceklerdir, bıraksan ışidi iyice güçlenirse böyle dinci bir örgür sınırımızdayken urfayı istanbulu değerli olan şehirleri istemeden durmaz