Forumdan bir arkadasa ozel program yazdim. Arkadasta pr4 versem olur mu dedi ve bende kabul ettim. 2 Domain sundu hangisini secsem bilemedim. Domaini satsam mi kullansam mi karar vermedim. Goruslerinizi bekliyorum