Cevaplarınız için teşekkür ederim tek korkum anlayamamak yani özel bir kesim değil ancak bazen karadenizlilerin ve doğudakilerin dediklerini anlamıyorum bir kaç gün markette çalışmıstım müşteriye ha bire tekrarlatmıştım ne dedin diye kesinlikle aşağılamak vs. için bunu yazmadım sadece trakya şivesi ile yetiştiğimden söyledim sıkıntı olmasından çok çok korkuyorum
İlla mahkeme olacak diye bir şey yok. Adliyede çeşitli birimler var. Savcılık, tevzi, vezne, idari işler vs gibi. Şansın bol olsun.