Ailemin zoruyla girdiğim sınav, sonuç bu. İyi mi kötü mü bilmiyorum. Üniversite okuyorum Ankara'da bana uygun bişi yapılabilir mi ? İşkurada yeni üye oldum. Hem okuyup hem memur olunabiliyor mu ? Bilen biri yardımcı olursa sevinirim.
hem okuyup hem memur olabilirsin tolerans tanıyorlar okulda çalışanlara kamuda da zaten okuyanlara tolerans oluyor ama tabi amir ve hocalara bağlı cinslik yapan çıkmaz sanmıyorum bizim okulda memur olup gelen vardı ikinci öğretimdik bazen kaçırırdı ilk dersleri filan hocalar imzayı attırırdı sonra puan iyi sanırım ortaöğretim olarak aldın o puanı genelde yüksek kapatıyor ortaöğretim alım fazla olmuyor malesef ama şansını dene fakat zor