Web sitem için adsense başvurusu yaptım. Şuanda sitemin sağ tarafında boş reklamlar gözüküyor. Fakat reklam boyutu sidebardan taştı. Eklediğim reklam kodundaki boyutu değiştirirsem sorun olur mu? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.