Çok teşekkür ederim cevabınız için.
Sürekli takip ettiğim sayfalar bunlar.
Bildiğim tüm adresleri de takip etmeye çalışıyorum. Gerek sahiplenme gerek ise; duyurmak için.
Bu adreslerde denk gelenler, sahiplendirme diye ilan verip, satmaya çalışan kişiler oluyor çoğu zaman.
Barınakları, zaman zaman ziyaret ediyorum. Elimden geldikçe mama götürüyorum.
Pet shoplara karşı olma nedenim; hayvanların dehşet verici şekilde, para için çoğaltılmaları. Yoksa elbette daha iyi bakılıyorlar barınaklardan.