MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://twitter.com/evsiz_hayvanlar
https://www.facebook.com/Kopek.Sahip...lari?ref=br_rs
https://twitter.com/sosyopet


Gibi bir sürü sahiplendirme sayfaları twitter adresleri var. Barınaklarıda ziyaret edebilirsiniz.Pet shoplarda ne kadar kötü sıcak ortamda olsa açlıktan ölmüyolar.
Çok teşekkür ederim cevabınız için.
Sürekli takip ettiğim sayfalar bunlar.
Bildiğim tüm adresleri de takip etmeye çalışıyorum. Gerek sahiplenme gerek ise; duyurmak için.
Bu adreslerde denk gelenler, sahiplendirme diye ilan verip, satmaya çalışan kişiler oluyor çoğu zaman.
Barınakları, zaman zaman ziyaret ediyorum. Elimden geldikçe mama götürüyorum.
Pet shoplara karşı olma nedenim; hayvanların dehşet verici şekilde, para için çoğaltılmaları. Yoksa elbette daha iyi bakılıyorlar barınaklardan.