hackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 yıl önceki bilgilerimle 69 almışım,40-50 falan bekliyordum açıkcası.. Demek ki okadar da paslanmamışım, hiç yoktan iyidir
Tebrik ederim hocam benim bu sene lise çıkısı olan bazı arkadaşlar bile 60 ı geçemeyenler var sizin yazınızı onlara attım