berkanmolla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek tek cevaplamaya lüzum görmedim. "yarısı bile edemeyeceğiniz" dememin sonuna kadar arkasındayım. Ha bir iki kişi sen bunları yazanların yarısı bile edemeyeceğini nereden biliyorsun sen kimsin demiş, cevabım; tanımadığı, aynı ortamlarda bulunmadığı, nasıl bir yaşam sürdürdüğünü bilmediği bir insan hakkında sırf kendisi gibi düşünmüyor diye hakaret derecesine varan yorum yapanları bu şekilde nitelendiriyorum.
Eee sende insanlar seninle aynı düşünmüyor diye onlara yarısı bile olamayacağınız diyorsun senin ne farkın kaldı
Yıllardır işin gücün artistlik Berkan