CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kendinizi niye uğraştırıyorsunuz bu kadar. zaten resmin altında boyut seçme seçeneği var. ordan 256*256 seçebiliyorsunuz. ama siz bilirsiniz
Hocam o boyut seçeneklerine basınca çalışmıyor ki aynı kalıyor onu anlatamadım