ertu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O konuları aşmış, her ay 200 tl gibi bir fiyata özel mama alan biri ama bu tüy ve koku olayını aşamıyor.
Anlıyorum. İnternette araştırma yaparken, kimi puglarda bu sorun olduğunu okudum. Kimisin de ise; olmuyormuş. Artık, neye göre değişiyor bilmiyorum. Yine de dediğim gibi her şeyi ile kabulüm.
O kadar güzel canlılar ki, kokuyu en aza indirmek için elimden geleni yapabilirim, sonrasını da duymazdan geliriz artık.