MadCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yapmam gerektiğini anlayamadım. Pc ye geçtiğinizde biraz daha ayrıntı verirmisin
hocam ilgili dosyası öm ya da skaype den atarsanız , bakarım.