tolginho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçek bir işte çalışıyoruz zaten. Doğru düzgün bir gelirin olacak ki, paket alabilecek paran olsun.

Bu iş bir yan gelir, birikimini değerlendirme. Hatta birikime bile gerek yok, limitin dahilinde taksitle de alabiliyorsun. (Ödeyemeyecek Kadar Yüksek Limiti Olan Kredi Kartı da Başka Muamma)

Ayna programı da Estonya'ya gitmiş.

www.kure.tv/izle/ayna-estonya

Toplu taşıma ve üniversitelerde eğitim de bedava Girişimcilere de çok büyük imkanlar var.

Neredeyse Cointellect'ten paket almak kadar kolay şirket kurabilecek kadar basit. Akıllı para diye kendi cointellect'imi kursam mı diye düşünmedim de değil. Dönercinin yanına dönerci açmak genlerden gelen hastalık nasıl olsa
1 Elektrik için estonyaya kadar gitmeye gerek yok zaten.
Estonyaya kadar gideceğinize, 3000W Tüketen bir cihazı Türkiyede barındırın, en azından estonyaya git gel yapmamıs olursunuz

3000W Cihazı bile artık türkiyede 100-150 tl den barındırabilirsiniz
Yakında Türkiye Bitcoin ' in merkezi olucak demedi demeyin