Başarılarının devamını diliyorum.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:50:29 -->-> Daha önceki mesaj 21:47:22 --

harddepo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yayalara saygi sakasinda dayak yiyomussun be hocam dikkat et az burasi Turkiye bigun bisey olur mazallah.
Aynen o corsadan inen öküz gibi trafikte öküz çok işte yeşil işte yol versen 2 dk sonra gitsen ölürmüsün?