Merhabalar, sosyal ağ destekli bir haber sitesi oluşturdum. 3. Gününde sosyal ağlardan 20K hit çektik. AdSenseden aşağıdaki görüntüde ki kadar para geldi. Sizce bu kazanç normal mi yoksa düşük mü? Şahsen bana çok çok düşük geldi, sizlerinde fikrini almak istedim.



Konuyu kötü bir niyetle açmadım sadece düşüncelerinizi öğrenmek amacı ile açtım.

Sevgilerimle.