bugün sabah alışverişe çıktım tanıdık bir marketçi adam bize söyledi kiralık evim var soran olursa diye merak ettim ne kadar abi dedim 800 manat diyor 2 otağı var diyor
aylik 800 ise fena degil yani :d 2 otag da iyidir. mekan neresi tam olarak hangi bolge