Doğan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain eklerken kayıt-bitiş tarihlerini otomatik(bot vb.) çeker mi?
Birden fazla kullanıcının kullanabileceği şekilde(Admin-user1-user2 vb.) düzenlenebilir mi?


Yönetim panelini görmek isterim...(edit:resimler varmış)
- Domain eklerken kayıt-bitiş tarihlerini otomatik(bot vb.) çeker mi?
Herhangi bir whois api servisine kayıt olursanız (1000 sorgu 8$ civarı genelde fiyatları) domain kayıt tarihini otomatik almasını sağlarım.
(Bunu hali hazırda ücretsiz whois sunucuları kullanarak neden yapmıyorsun sorusunun cevabı: 20 tane domain eklemek 10 dakika sürüyor o şekilde ve ip banlanıyor bazı uzantılarda 5-10 sorgudan sonra.)

- Üyelik: Şuanda bireysel pörftöyler için hazırlandı ama ileriki günlerde bu çalışmayı yapacağım sanırım, talep geliyor o yönde, kesinleşmesi lazım alımın.
Ama bu modül ekstra olacaktır...

-Panel için kullanıcı adı şifre yolluyorum girip bakabilirsiniz.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:36:20 -->-> Daha önceki mesaj 13:52:03 --

U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satın alma sayfasının önizlemesi yok acaba sadece mail mi gidiyor ?
İlk mesaja da ekliyorum.

Adım adım satın / alma teklif

1- Müşteri satın al der ve teklif formunu doldurur.


2- Bilgilendirme ekranını görür.


3- Admin ekranında iletişim ikonunun yanında gelen teklif / mesaj belirir.


4- O mesaj ikonuna tıklayarak açılan bilgilendirme bloğundan mesaj seçilir.


5- Tüm gelen mesajların görüntüsü.


6- Mesaj okuma sayfası