Domain eklerken kayıt-bitiş tarihlerini otomatik(bot vb.) çeker mi?
Birden fazla kullanıcının kullanabileceği şekilde(Admin-user1-user2 vb.) düzenlenebilir mi?


Yönetim panelini görmek isterim...(edit:resimler varmış)