Zamazing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sayfalarda durum paylaşırken bazı değişik kısımvar var bazı sayfalarımda ifade butonları falan var.Bazılarında yok onlarda erişimler kötü.

Bende Henuz Yok Hic bi sayfamda