Merhaba dün Binet Telekom'dan donanım satın aldık ücreti yolladık fakat bügün kargoya verilecekti DGN ye gidecekti sabahdan beri haber yok ulaşamıyoruzda Hp Server almıştık ulaşabileniniz yada ticaret yapan varmı?