ErqunERKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet tasarım ilk girdiğinde kullanıcıyı yakalıyor yani kötü değil ,
fakat mobil kısımda hiç yok gibisiniz responsive bir tema yapıyor olursanız daha fazla satış ve kullanıcıhya hitap edicektir. Hayırlı satışlar dilerim.
Merhaba görüşleriniz, eleştirileriniz bizim için önemlidir. Teşekkür ederim. Söylediklerinizi değerlendireceğiz.