Aynen katılıyorum.Adsense mantığını halen çözemedim.Her yerde sağlam, özgün içerik yapın legal olun diye binlerce konu var.Çoğu kez denedim ancak sonuç hüsran.Ama birkaç copy içerikle anında hesap elinizde..Ben de böyle yapıyorum ve her başvurum kabul ediliyor.Artık onaylayan adamın ruh haline kalmış belki karısıyla kavga etmiştir veya sigarasızlıktan kafası dönmüştür ve onay vermemiştir belli mi olur Yani hakkaniyetli bir inceleme yok keyfi bir inceleme ve onay süreci var.
Ne kadar yakınsak da dönüp dolaşıp adsenseye geliyoruz çünkü adamlar piyasa yapmış diğer firmalar da hem çok az hem de bazen ödeme bile yapmıyorlar.
Sonuç olarak elinizde çok sağlam site varsa ve başvurunuz olumsuz sonuçlanmışsa üzülmeyin ve yılmayın.20 kadar titlesi özgün içeriği copy olan, turizm, teknoloji dallarında konu açın indexiniz 50'yi geçsin büyük ihtimalle birkaç saate onay alırsınız......