selam arkadaşlar

kaç gündür yazayım diyorum bir fırsat olmadı yahu bu adsense yönetiminden şöyle geri mail alıyoruz genelde Site, Google politikalarıyla uyumlu değil yahu kafam basmıyor o kadar oyun sitesi var o kadar google politikalarına uygunsuz site varki bir çok haber sitesi ordan burdan kopyala yapıştır yapıyor resimleri oradan buradan çalıyor oyun siteleri desen herkes birbirinden kopyalıyor herkese adsense hesabı veriyor bize gelince Site, Google politikalarıyla uyumlu değil ya bırak adsense google her neysen youtube gir bilmem ne kızları yaz sağ tarafa bak kocaman adsense bu nedir ya buna kim ne zaman dur diyecek ne zaman bir reklam firması gelecek kaç sene oldu hala adsense yemin ediyorum bıktım usandım ya içimi dökeyim dedim google sen hiç adil değilsin umarım birgün bu yaptıklarının cezasını çekersin.