tşk ler üstad


sefasaid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendinizi game maker ile sınırlamayın bir çok oyun motoru var ama game maker kolaydır ve evet koyabiliyorsunuz. Unity de var oyun motoru onunla da yapabilirsiniz


ecilipse yerine intellij idea var ben onu kullanıyorum. ya da c++ biliyorsanız qt kütüphanesi var onu da düşünebilirsiniz