Valla bu işte iyi para var öğrenip bu işemi girsek ne ben bir kere fireworksta site teması yapmıştım bayağıda güzel olmuştu ama html bilmediğim için kaldırıp çöpe attım hani diyorum varsa para girelim notlarımızı yeniden bakalım
Zaten coder olmak la sanatkar olmak arasındaki çizgiyi bir türlü kimse göremiyor önce temayı en ince ayrıntısına kadar elinde çizersin eskiz diyolarmış neyse çizdinmi sonra bunu dijital sanat aracına dökersin sonra kod sanatına dökersin kod yazmakta bir sanattır dediğim gibi html css php java bilebilirsin ama eğer sanatsal yeteneğin yoksa biraz olmuyor galiba aslında o olaya bakmak lazım yani resim yapmak gibi