Üyenin çok olmasını neden istiyorsunuz ki? Üyenin çok olmasından ziyade ziyaretçinin çok olması daha mantıklı değil mi? Şahsen ben araştırmak istediğim birşeyi bulduğum zaman üyelik istiyorsa çoğu zaman o siteden çıkış yapıyorum. Kaybınız olabilir. Bu gibi durumda o konu sadece size özel olması lazım ki o da oldukça zor.