Android oyun yazma konusunda sıkıntılar olduğunu araştırmalarımda öğrendim. Game maker diye bir program var son derece kullanışlı ve diğerlerine göre daha kolay. Bu program ile gönderilen android oyunları google tarafından kabul ediliyor mu?
Birde normal mobil uygulamaları basit şeyleri eclipse ilemi yapıyoruz başka alternatifimiz var mı acaba.