evet tasarım ilk girdiğinde kullanıcıyı yakalıyor yani kötü değil ,
fakat mobil kısımda hiç yok gibisiniz responsive bir tema yapıyor olursanız daha fazla satış ve kullanıcıya hitap edicektir. Hayırlı satışlar dilerim.