yedinumara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
para konuşur derim...
imkanlara bakıyorlar.. görünümünde payı büyük ancak imkanlar iyiyse sorun yok..
onlarda mantık yürütüyorlar.. kendilerince haklılar. kim rahat yaşamak istemez ki..

kızın biri ile ilişkim işim iyi olmadığı için bitti, normalde iyi anlaşıyorduk.. üzülmedim ama.. varlıkta herkes sever dedim geçtim..
Önemli Olan Yokluk tada sevmektir hocam.

Nediyor Ünlü Dizi

Carlos ; Tam böyle "seni seviyorum" diyeceksindir buranda böyle bir yumruk gibi kalır.
Kandemir ; Zaten sevda mezarlığımızda "seni seviyorum" diyemediklerimiz yatıyor be oğlum....