Arkadaşlar haklısınız yani tamam bu doğal bişey ama bildiğiniz gibi değil. Yani yaşasanız ne yapıyorsunuz bilemiyoum 1-2 örnek veriyim belki anlarsınız niye burada insanların çare aradığını. Birebir linkteki gibi oluyorum. Abartısız tamamen aynısı yani. Artık tshirtlerim ve gömleklerim yüksek ısıda yıkanmadın mı ter lekesini atmıyor. Tuz yemezsen olmaz vs. bunlar boş şeyler. Bu şekilde de insan içine çıkılmıyor çıksanda canın sıkılıyor dahada terliyorsun.