para konuşur derim...
imkanlara bakıyorlar.. görünümünde payı büyük ancak imkanlar iyiyse sorun yok..
onlarda mantık yürütüyorlar.. kendilerince haklılar. kim rahat yaşamak istemez ki..

kızın biri ile ilişkim işim iyi olmadığı için bitti, normalde iyi anlaşıyorduk.. üzülmedim ama.. varlıkta herkes sever dedim geçtim..