ben SSK'Lı IT Firmasında çalışıyorum öncedende Banka kartı Hesabım bulunmaktaydı. Benden kagıt kürek evrak istemediler.
Gelir belgesi yada Maaş Bordosu istemişlerdir. Gelirinize göre verecekler galiba.
saygılarımla
SSK'ya göre veriyor demek ki. Benimde ssk kapatılalı 3 ay oldu o yüzden vermemiş olabilir.