MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema gayet hoş fakat sağdaki çubuğu (kayan) gözümü rahatsız etti açıkcası.
Yorumunuz için teşekkür ederim hocam.O çubuğu küçülttüm.Umarım daha iyi olmuştur