Merhaba arkadaşlar, bundan 1-2 ay önce bir umutla, Themeforest' de yayınlayıp harçlığımı çıkarırım diye tema işine giriştim.Temanın admin panelini yaptım.Fakat henüz bitirmedim kabul edilmez diye.Temamı inceleyip devam ettirip & ettirmemem hakkında fikirlerinizi belirtirseniz mutlu olurum.(Sistem WP arkadaşlar.)
http://demo.pelikanweb.com/awesome/