bu denize dalma olayını bende yapayım . antalyadayım nasılsa yaz kış farketmiyor. sinüzit cidden büyük dert ilaç atmaktan yoruldum ki artık onlarada bağışıklık kapmışım gibi etki etmiyor . geçmiş olsun arkadaşlar.