Vbulletin cebi yakmaz ama xenforo lisansından tutun eklentilerin en basiti dahi ücretlidir.
Xenforoyu ben sevemedim. Binlerce üyemiz var üyelerde sevemedi alışamadı, hit düştü.
Vb ye tekrar döndereyim diyorum bu seferde harcadığım sterlinlere dolarlara eurolara yazık olacak.

Satın aldığım lisansları satayım diyorum ssonra da kim uğraşacak diyorum.
xenforoyu öve öve bitiremeyenler bende şüphe uyandırıyor. Hepsi değilde belki bazıları eklenti yazıp orda satıyor olabilir.

Herkesten herşey beklerim.
Çok profesyonel olsun diyorsan xenforo da bütce çok ayırman lazım, yok sade kullanacağım eklentiler önemsiz dersen o ayrı.
Vbulletin destekcisi kullanıcı anlayanı çok fazla. xenforoya harcayacağına vb ye harca pişman olma.