WebServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam şu linkteki yorumumu okuyun isterseniz; https://www.r10.net/1069706154-post4.html

cihazı temin edebilmek için pusuya yatmak gerekiyor
Selam hocam okudum.
Tarafıma dönüş yapar mısınız skype ile görüşebilir miyiz?