Arkadaşlar yazmış zaten paran varsa şeklin varsa tamamdır. Evde facebook ta vs. öyle yazıyorlar yazdıkları şekilde gözükebilmek için bence.
Yazmış olduğunuz gibi kız bulmak zor hele ki bu devir de kimse k.bakmasın kızların erkeklerden kaçması korunması gerekirken erkekler tam tersi oluyor neredeyse. Varsa da çok nadirdir zaten onu da öyle şıp diye bulmaz kimse kısmeti olan