Sen ciddi ciddi bu işten alacağın parayı (para alacağını sanmıyorum da) helal mi sanıyorsun? Ortada emek yok bir şey yok, hele bismillah foruma geleli 1 ay olmuş. Önce bir ortama bak, yapılan ticaretlere bak. Şak diye milleti keriz konumuna düşürme, burada ki insanların çoğunu başka sitelerde ki gibi boş beleş sandım sanırım. Kime şikayet edersen et, ortada herhangi bir satış yok ki baltalansın.
O 10 liraya millet kaç kelime makale yazıyor, hazıra konma az emek sarf et.
10 lıraya kaç makale yazıyorlarmış lafa bak
hazıramı konuyorum ? sence asla çunku o tasarımda şak die birden olmuyor teamla gelıyorum adsense web site tasarımları v.s hepsının eğitim videoları var o zaman herkez video izlesin onların altınada video linki atsana hazıra konmasın tasarımcılar hadi atta gorelım ? onlara nie atmıosun ? saçmalık ya sen biraz fazla saçmalıosun 1 aydır gelmışmışım foruma sanane ? 1 gunluk 1 saatlik olsam sanane ? senı ilgilendırırmı ? hangimiz daha durust orası hiç bilinmez