kardeşim benım konumu neden baltalıosun ? sen biliyorsun diye gelıp burada neden ticaret yapmamı engelliyorsun şikayet edicem
Sen ciddi ciddi bu işten alacağın parayı (para alacağını sanmıyorum da) helal mi sanıyorsun? Ortada emek yok bir şey yok, hele bismillah foruma geleli 1 ay olmuş. Önce bir ortama bak, yapılan ticaretlere bak. Şak diye milleti keriz konumuna düşürme, burada ki insanların çoğunu başka sitelerde ki gibi boş beleş sandım sanırım. Kime şikayet edersen et, ortada herhangi bir satış yok ki baltalansın.
O 10 liraya millet kaç kelime makale yazıyor, hazıra konma az emek sarf et.