d4rkpi0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam botoks ücretleri ne kadar ki? Onuda duymuştum ama pahalıdır diye hiç yanaşmadım. Sırf yazın yaptırıyım gibi bişeyim yok benim. Kışın helede soğukta kaldığımda daha fazla terliyorum.

Botoks aşamasında ağrı, sızı vs. oluyor mu?
hocam 300 500 tl gibi bir şey. botoks sadece yapılırken iğne ile yapıldığında birazcık acıyor devamlı iğne sokup işaretli alanlara enjekte ediyor ama küçük iğne. onun dışında hiçbir şey olmuyor.